mooabylund

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Rubrik saknas

Av moa bylund - 12 februari 2014 19:25

hejsan! idag har jag typ gjort vanliga saker som man alltid gör typ går i skolan och ridit och sånt... men ja jag har en yyoutube canal så kolla in den namn: moa bylund tror jag att den heter... jag asså jag kommer inte på vad jag ska skriva............................................
..................................................
.............................................

men kolla även in min ask där heter jag Moa Bylund och jag vet inte om någon/några läser min blogg men gö det och prenumenera påmin youtube!!! snälla.... det har inte kommit upp någon video ännu men bara lugn på fredag kommer en upp och på lördag eller söndag sen ska jag väl försöka filma och hålla igång de så mycket som möjligt... men om någon har ett bra typ videofixprogram så tipsa mig!!! men tyvärr vart inte detta inlägg så långt men ja har inget mer att skriva så ja hej då!!<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa bylund - 10 februari 2014 16:57

idag har jag varit i skolan... Vi hade musik och annat man brukat ha i skolan! efter skolan så gick jag hem till mamma och tog på mig ridkläderna och ja började rida   Men nu är det ju så att min minsta häst Häxan hon är lite halt/stel på vänster fra...

Av moa bylund - 4 februari 2014 20:24

Hej! Nu tänkte jag börja blogga lite... Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om...? Men jag tänkte att jag kan blogga om mitt liv vad jag har gjort och allt;) fast det är kanske det man bloggar om:)? jag har haft en blogg förut och då bloggade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards